Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies klikając przycisk Ustawienia. Aby dowiedzieć się więcej zachęcamy do zapoznania się z Polityką Cookies oraz Polityką Prywatności.
Wydawanie zaświadczenia o objęciu gruntu uproszczonym planem urządzenia lasu lub decyzją, o której mowa w art. 19 ust. 3 ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach
Wymagane dokumenty:
1. Wniosek o wydanie zaświadczenia o objęciu gruntu uproszczonym planem urządzenia lasu lub decyzją, o której mowa w art. 19 ust. 3 ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach.
Opłaty:
Na podstawie ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej opłata skarbowa za zaświadczenie wynosi 17 zł.
Opłatę za zaświadczenie należy uiścić na konto Urzędu Miejskiego w Choszcznie, Bank GBS w Choszcznie, nr konta: 83 8359 0005 0028 9098 2000 0005, z dopiskiem " za zaświadczenie ". Dowód zapłaty należy załączyć do wniosku.
W przypadku przedkładania pełnomocnictwa opłata skarbowa od udzielonego pełnomocnictwa wynosi 17 zł. Opłatę za zezwolenie należy uiścić na konto Urzędu Miejskiego w Choszcznie, Bank GBS w Choszcznie, nr konta; 83 8359 0005 0028 9098 2000 0005, z dopiskiem „za pełnomocnictwo", jeżeli jest wymagana.
Miejsce złożenia dokumentów:
Wniosek w formie papierowej należy złożyć w Starostwie Powiatowym w Choszcznie ul. Nadbrzeżna 2, 73-200 Choszczno (kancelaria).
Termin załatwienia sprawy: Bez zbędnej zwłoki, do 7 dni
Jednostka odpowiedzialna:
Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa, ul. Bolesława Chrobrego 27, pok. nr 204, tel./fax. 95 765 85 11, ochrona@powiatchoszczno.pl
Tryb odwoławczy:
Odmowa wydania zaświadczenia bądź zaświadczenia o treści żądanej przez osobę ubiegającą się o nie następuje w drodze postanowienia, na które służy zażalenie.
Podstawa prawna: Art. 37a ustawy z 28 września 1991 r. o lasach.